چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

 

در سایت پس از انتخاب محصول و زدن روی نماد سبد کالا  محصول به لیست خرید شما اضافه می‌شود و هر موقع خواستید می‌توانید آن را در قسمت سبد خرید ببینید. روی نماد سبد خرید بزنید و در آن قسمت هم محصلاتی که انتخاب کردید و قیمت و تعداد آن‌ها را ببینید در پایین آن نیز میتوانید دو گزینه ادامه خرید و تسویه حساب را انتخاب کنید. هر موقع خواستید خرید خود را نهایی کنید در قسمت تسویه حساب و صدور پیش‌فاکتور خواهید شد. در این قسمت اطلاعات خود را دقیق و درست وارد می‌کنید و سپس بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک می‌کنید و وارد صفحه پرداختی بانکی (شاپرک) می‌شودید. پس پرداخت در صفحه درگاه بانکی سفارش شما ثبت شده و از طریق پیامک مطلع می‌شوید.

 

چگونه می‌توانم خرید خود را پیگیری کنم؟

شما می‌توانید در سه مرحله وضعیت کالای خود را پیگیری کنید.

مرحله اول : بعد از آن که سفارشتان را ثبت و هزینه را پرداخت کردید پیامک ثبت سفارش برایتان ارسال می‌شود.

مرحله دوم : فروشگاه تاکاگیمز در اولین فرصت سفارش ثبت شده را بررسی می‌کند و چنانچه لازم باشد با شما تماس گرفته می‌شود. این فرایند نهایتاً ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش انجام خواهد شد.

مرحله سوم : ارسال مرسوله به دو صورت شکل می‌گیرد . یا توسط شرکت پست یا توسط پیک که در هر صورت پیام ارسال کالا به شما پیامک می‌شود.

گزینه ارسال با پست را انتخاب کردم چگونه ارسال کالا را پیگیری کنم؟

اگر خواسته‌اید کالای شما با پست به دستتان برسد؛ پس از آنکه فروشگاه تاکاگیمز سفارش شما را تایید کرد و کالا را در اختیار شرکت پست گذاشت کد رهگیری مرسوله برای شما پیامک می‌شود. پشت پیشتاز بین ۱ تا ۳ روز کاری کالا را به دست شما می‌رساند و می‌توانید با کد رهگیری، وضعیت مرسوله خود را از https://www.post.ir یا https://tracking.post.ir پیگیری کنید.

گزینه ارسال با پیک را انتخاب کرده‌ام. چگونه ارسال کالا را پیگیری کنم؟

اگر شما ارسال با پیک را انتخاب کردید؛ پس از تایید سفارش از طرف فروشگاه تاکاگیمز برای هماهنگی زمان ارسال با شما تماس گرفته می‌شود و مشخصات پیک هماهنگ شده به شما اطلاع داده می‌شود.

بازی‌ها شامل ضمانت (گارانتی) هستند؟

بله، البته فقط به شرطی که ناشر ، بازی را ضمانت کرده باشد. اگر بازی از طرف ناشر و تولید‌کننده ضمانت داشته باشد، آن را داخل جعبه کالا قرار داده‌اند.

محصولی که به دستم رسیده است آسیب دیده است! چه کار کنم که مرجوع کنم؟

اگر محتوای درون بازی آسیب دیده باشد ، ناشر بازی مسئول است و می‌توانید از ناشر پیگیری کنید. ؛و در صورتی که در صورتی که جعبه و بسته‌بندی کالا آسیب دیده باشد ، مسئولیت آن با پیک و شرکت پیک یا شرکت پست است. باتوجه به اینکه تاکاگیمز متعهد است که کالای سالم به دست شما می رساند امکان مرجوعی محصول آسیب دیده وجود ندارد.

بازی اشتباهی را انتخاب کرده و خریده‌ام. می‌خواهم سفارش خود را تغییر دهم. چه کار کنم؟

اگر قبل از ارسال کالا با فروشگاه تماس بگیرید و پیگیری کنید امکان لغو سفارش و اصلاح فاکتور شما هست؛ اما اگر پس از ارسال کالا چنین درخواستی داشته باشید امکان تغییر سفارش نیست.

از خرید خود پشیمان شده و می‌خواهم بازی را مرجوع کنم. چه کار کنم؟

اگر بسته بندی محصولی که خرید‌ه‌اید را باز نکرده‌اید و به بیان دیگر کالا در وضعیت تحویل شده و بدون تغییر است، امکان مرجوعی با هماهنگی با فروشگاه تاکاگیمز وجود دارد و هزینه ارسال بازگشت کالا بر عهده مشتری می‌باشد؛ اما اگر کالا را باز کرده‌اید و دیگر حالت بسته‌بندی هنگام ارسال را ندارد، از پذیرش آن معذوریم.

قطعه یا جزئی از بازی داخل جعبه نبود! چه کسی مسئول است؟

در صورتی که قطعه ای از بازی داخل جعبه نبود یا آسیب دیده بود ، مسئولیت آن با ناشر و تولید کننده بازی است و فروشگاه تاکاگیمز هیچ مسئولیتی در این باره ندارد. در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با فروشگاه تاکاگیمز تماس بگیرید.

 

مایلم محصول در سریع‌ترین زمان به دستم برسد؛ آیا امکانش هست؟

بله، در صورتی هنگام ثبت سفارش گزینه ارسال با پیک و هماهنگی را انتخاب کنید پس از طرف فروشگاه تاکاگیمز پس از تایید سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد و زمان ارسال با شما هماهنگ می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس فروشگاه ۰۹۲۰۷۰۰۴۲۶۸ چه به صورت متنی و چه با تماس پیگیری کنید.

کد تخفیف تاکاگیمز دارم. چگونه از آن استفاده کنم؟

پس از انتخاب کالا‌ها در مرحله نهایی کردن خرید می توانید کد‌ تخفیف خود را وارد کنید و اگر معتبر باشد اعمال خواهد شد. چنانچه نیاز به پشتیبانی داشتید می‌توانید با شماره‌های فروشگاه تماس بگیرید.